İstanbul Avrupa Yakası Veteriner

Kliniğimiz Abdurrahim Acar tarafından 2014 yılında kurulmuştur.İstanbul Avrupa yakasında yer alan kliniğimiz kedi,köpek,kuş ve egzotik hayvan sağlığında öncü klinikler arasında yer almaktadır.Gültepe Veteriner Kliniği hayvanların ferahına ve sağlığına odaklanan , tıbbi tedavi ve gerekli tüm bakımı almalarını sağlayan profesyonel bir veteriner kliniğidir.

7/24 açık nöbetçi veterinerlik sistemimiz ile kazalar,travmalar gibi acil durumlarda minik dostlarımıza günün her saati ve her dakikası ulaşıyoruz.İster Avrupa Yakasından isterse Anadolu yakasından kliniğimize gelin , farketmez!Karşılaşacağınız en önemli unsur profesyonellik olacaktır.

Avrupa Yakasında Yakın Olduğumuz İlçeler

İstanbul avrupa yakasında toplam 39 ilçe bulunmaktadır.Kliniğimiz ise Kağıthane ilçesinde yer almaktadır.

Adres : Ortabayır, Şair Çelebi Sk. No:44, 34413 Kâğıthane/İstanbul

Veteriner Kliniğimiz Maslak,Nişantaşı,Beşiktaş,Alibeyköy ve Kağıthane’nin civar bölgelerindeki tüm ilçelere kısa mesafededir.Bulunduğunuz konumdan kliniğimize ulan uzaklığınızı öğrenmek için Google Maps aracını kullanmanızı öneririz.

Minik Dostlarımıza Sunduğumuz Hizmetler

Sağlığı ilgilendirecek , kanıtlanmış her teknolojiyi kliniğimize entegre ediyoruz.Dolayısıyla kliniğimiz dünya standartlarında gelişimini sürdürmektedir.Bilim,teknoloji ve hekim esaslı ilerlediğimiz bu yolculukda sizlere sunduğumuz çeşitli hizmetler mevcut.

• Muayene
  • Doğum
  • Kuaför
  • Nöbetçi Veterinerlik
  • Görüntüleme Teknikleri
  • Yurt dışına çıkış işlemleri
  • Mikroçip
  • Kısırlaştırma
  • Diş Hastalıkları
  • Göz Hastalıkları

​Kedi,köpek,kuş ve egzotik canlılara sunduğumuz başlıca hizmetler bunlardır.Ancak hayvan sağlığını ilgilendiren her konuda kliniğimizde işlem yapılmaktadır.Pet hayvanınızın sağlığı konusunda endişeliyseniz ,veteriner kliniğimizi aramaktan ve randevu almaktan çekinmeyin.

İletişim Numaramız: 0212 270 1390