İstanbul Harmantepe Veteriner

Harmantepe mahallesine 5 dakika uzaklıkta veterinerlik hizmeti vermekteyiz.Evcil dostlarımızı düşünerek 24 saat hizmet politikası uyguluyoruz.Harmantepe mahallesine oldukça yakın mesafede hizmet vermekteyiz.Evcil hayvanlarınızın sağlığını düşünüyor , onlara daha iyi ömür sunmak istiyorsanız bizim hakkımızda daha fazla bilgiye bu sayfadan ulaşabilirsiniz.

Kliniğimizin Adı : Gültepe Veteriner Kliniği

Adres : Ortabayır mahallesi sarıgöl cad. şair çelebi sok. No:44 KAĞITHANE/İSTANBUL

İletişim Numarası : 02122701390

Veteriner kliniğimize harmantepe,telsizler,gülbağ gibi mahallelerden gelen minik dostlarımızı sağlıklarına kavuşturmanın mutluluğunu yaşıyoruz.Binlerce kedi,köpek ve diğer canlı türüne ev sahipliği yaptık.Sağlıklarına kavuşan bu canlılarda kliniğimizde kullandığımız teknolojinin ve uzman veteriner hekimimizin payı çok yüksektir.

Kliniğimizi Ön Plana Çıkaran 4 Faktör

Nöbetçi Veteriner

Harmantepe veteriner ihtiyacınızı 24 saat karşılamak için kliniğimiz nöbetçidir.Sadece harmantepe değil diğer tüm ilçe ve mahallelerden acil veterinerlik ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz.Her an ulaşabileceğiniz iletişim numaramızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Teknolojik Aletler

Hata oranını sıfıra indirmek ve hayvanlarımıza sağlıklı gelecek sunmak için veteriner kliniğimizin her köşesinde teknolojiden faydalanıyoruz.

Uzman Ekip

İşlerini profeyonelce yapan alanında uzmanlaşmış uzman ekibimiz sizlere hizmet vermektedir.

Merkezi Konum

Gültepe Veteriner Kliniğimizin konumu acil durumlarda ulaşılabilmesi için çoğu ilçe ve mahalleden kolaylıkla ulaşılabilir.

Herhangi bir soru veya randevu için ulaşabilirsiniz:

Adres: Ortabayır mahallesi sarıgöl cad. şair çelebi sok. No:44 KAĞITHANE/İSTANBUL

Telefon: 0212 270 13 90

Posta: info@gultepeveteriner.com